0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men de flesta innerdelar har dräneringsslang. Och på något sätt måste det finnas ett kopp men en avrinning som kanske kan bli uppstoppad med damm om man trycker på med tryckluft. Vad vet jag. Jag undrar om det är som jag befarar?
Citat från: MGKea skrivet 13 november 2009, 10:54:26Men de flesta innerdelar har dräneringsslang. Och på något sätt måste det finnas ett kopp men en avrinning som kanske kan bli uppstoppad med damm om man trycker på med tryckluft. Vad vet jag. Jag undrar om det är som jag befarar?Slang hela vägen ut.....
Citat från: ztrindberg skrivet 13 november 2009, 10:56:39Citat från: MGKea skrivet 13 november 2009, 10:54:26Men de flesta innerdelar har dräneringsslang. Och på något sätt måste det finnas ett kopp men en avrinning som kanske kan bli uppstoppad med damm om man trycker på med tryckluft. Vad vet jag. Jag undrar om det är som jag befarar?Slang hela vägen ut.....Jo.. kom det som en chock?
Det här börjar ju bli en riktigt spännade tävling i (medvetna?) missförstånd tycker jag.
Citat från: Ubbe0 skrivet 13 november 2009, 12:56:44Det här börjar ju bli en riktigt spännade tävling i (medvetna?) missförstånd tycker jag. Vad säger du, Ubbe? Blåsa i slangen .... utifrån. Omvänt blåsa isåfall (törs inte skriva ordet). Annars borde dammet tryckas tillbaka mot lamellerna... /Magnus
Citat från: MGKea skrivet 13 november 2009, 13:08:34Citat från: Ubbe0 skrivet 13 november 2009, 12:56:44Det här börjar ju bli en riktigt spännade tävling i (medvetna?) missförstånd tycker jag. Vad säger du, Ubbe? Blåsa i slangen .... utifrån. Omvänt blåsa isåfall (törs inte skriva ordet). Annars borde dammet tryckas tillbaka mot lamellerna... /Magnus Jo jag förstår det men du var ju helt emot att suga sa du ju tidigare......
Citat från: ztrindberg skrivet 13 november 2009, 13:10:22Citat från: MGKea skrivet 13 november 2009, 13:08:34Citat från: Ubbe0 skrivet 13 november 2009, 12:56:44Det här börjar ju bli en riktigt spännade tävling i (medvetna?) missförstånd tycker jag. Vad säger du, Ubbe? Blåsa i slangen .... utifrån. Omvänt blåsa isåfall (törs inte skriva ordet). Annars borde dammet tryckas tillbaka mot lamellerna... /Magnus Jo jag förstår det men du var ju helt emot att suga sa du ju tidigare......Kan du beskriva steg för steg hur du gör med tryck i slangen ? Och dammsugaren ... Fan va tokigt det blev ... hoppas du förstår. Givetvis aldrig vänta tills det blivit förmycket damm! Men med tiden bygger det ju på ...