0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,Jag har en luft/luft pump som bara går ner till 18 grader. Jag vill sätta en "vanlig" timer på den och bara köra den i 4 timmar om dygnet, 2 timmar i taget. Tror ni att pumpen tar skada av att startas och stängas av så? Då kommer jag ner i runt 13 grader (ute var det 5 grader) istället för 18 som den ju håller annars. Jag bor nära mitt fritidshus och får ju öka antalet timmar om det blir kallare. Så lite bökigt är det. Finns det några andra tips för att hålla nere förbrukningen?
Jag vill sätta en "vanlig" timer på den och bara köra den i 4 timmar om dygnet, 2 timmar i taget.
Får nog bli en sådan..
Min kommer imorgon från Netonnet. tomte:: Mediamarkt hade slut. b00k
Jodå min Univeral kontroll fungerar perfekt.
Tråkigt Ubbe! Jag har en Toshiba Ras 13,och det funkar perfekt. Jag valde en kod från HOM tror det var 0167 och sedan lärde jag kontrollen med toshibas orginal kontroll..Vad får du för problem?/Kpeson
Så jag var vädigt nyfiken på en rapport från Ubbe, hur det funkar med hans ME-pump.Exakt vilken fjärr köpte du Ubbe? Jag kunde inte hitta just "OneForAll Digital12" på Netonnet. Däremot en som heter "One For All URC 7780 Stealth 12"... Är det "samma"?