0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Perfekt med en sammanställning..Vet att du trimmat en hel del för att ställa in alla regulatorer.Igår stängde jag av elpattron på pumpen. Den har en tendens att gå in annars utan att jag förstår alls varför jag har ju satt gradminuterna till -600 bland annat. Tyckte det var konstigt att pumpen drog 50kwh då det var runt -2 till -5 och att förbrukningen var exakt densamma vid +2 till +5..?Jag har inte alls skruvat så mycket på min split än..Mvh / D
Citat från: freeze 77 skrivet 21 mars 2010, 17:12:09Perfekt med en sammanställning..Vet att du trimmat en hel del för att ställa in alla regulatorer.Igår stängde jag av elpattron på pumpen. Den har en tendens att gå in annars utan att jag förstår alls varför jag har ju satt gradminuterna till -600 bland annat. Tyckte det var konstigt att pumpen drog 50kwh då det var runt -2 till -5 och att förbrukningen var exakt densamma vid +2 till +5..?Jag har inte alls skruvat så mycket på min split än..Mvh / DHej Freeze, hur stängde du av elspets - jag har inte hittat denna parmeterMVH/Jonas
Igår gick el-pattron in trotts att jag fortfarande hade stängt av den?? 2minuter bara, men varför??mvh /d