0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hörde att Sharp/IVT körde med gas rör i tråget? stämmer detta? Min fars Sharp drar 0-4w i standby.
Citat från: Apan skrivet 16 september 2009, 09:54:37Hörde att Sharp/IVT körde med gas rör i tråget? stämmer detta? Min fars Sharp drar 0-4w i standby.Tror min Nocria gör det också, det går ett blank hårt rör förbi hålet i tråget på den.
Citat från: GammelMan skrivet 16 september 2009, 12:36:23Citat från: Apan skrivet 16 september 2009, 09:54:37Hörde att Sharp/IVT körde med gas rör i tråget? stämmer detta? Min fars Sharp drar 0-4w i standby.Tror min Nocria gör det också, det går ett blank hårt rör förbi hålet i tråget på den.Nej Nocrian har värmekabel i tråget samt kompressorvärmare.//Krister
Då har jag en konstig värmekabel i så fall.Dom flesta värmekablar jag sett har varit svarta och mer eller mindre böjbara.I min är det ett silverfärgat rör som går förbi hålet i tråget.
Citat från: Northkingen skrivet 16 september 2009, 18:25:41Citat från: GammelMan skrivet 16 september 2009, 12:36:23Citat från: Apan skrivet 16 september 2009, 09:54:37Hörde att Sharp/IVT körde med gas rör i tråget? stämmer detta? Min fars Sharp drar 0-4w i standby.Tror min Nocria gör det också, det går ett blank hårt rör förbi hålet i tråget på den.Nej Nocrian har värmekabel i tråget samt kompressorvärmare.//KristerDå har jag en konstig värmekabel i så fall.Dom flesta värmekablar jag sett har varit svarta och mer eller mindre böjbara.I min är det ett silverfärgat rör som går förbi hålet i tråget.
Citat från: GammelMan skrivet 16 september 2009, 20:15:08Citat från: Northkingen skrivet 16 september 2009, 18:25:41Citat från: GammelMan skrivet 16 september 2009, 12:36:23Citat från: Apan skrivet 16 september 2009, 09:54:37Hörde att Sharp/IVT körde med gas rör i tråget? stämmer detta? Min fars Sharp drar 0-4w i standby.Tror min Nocria gör det också, det går ett blank hårt rör förbi hålet i tråget på den.Nej Nocrian har värmekabel i tråget samt kompressorvärmare.//KristerDå har jag en konstig värmekabel i så fall.Dom flesta värmekablar jag sett har varit svarta och mer eller mindre böjbara.I min är det ett silverfärgat rör som går förbi hålet i tråget.Hmm skumt.....i min Nocria så är det en vit värmekabel som är klammrad förbi hålet i tråget men min pump är ju ett par år och din är alldeles färsk så de kan ju har ändrat så det är en annan lösning nu..... //Krister