0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hei igjenJeg vurderte faktisk Toshiba seriøst som en pumpe for å ha i 2 etasjen, men siden jeg har alle utedelene samlet side-by-side på muren synes jeg at den stakk seg litt ut. Jeg ville ha det likt.Mine svigerforeldre ønsker en varmepumpe og jeg kan jo foreslå Toshiba. Jeg tolker det som at du har god erfaring med Toshiba? Kan du fortelle mere om dine erfaringer? Hvilken kompressortype er det? Twin Rotary? Ser at mange skriver positiv omtale om Toshiba, jeg har en kollega som har kjøpt Toshiba Daisekai. Han sier at den varmer godt selv når det er svinkaldt ute og avfroster bra.Mvh Pumpemontøren
Gillar det med steglös fläkt oberoende av värmen
För jag har nämligen länge försökt att påverka en del som skall anskaffa t.ex 2 st pumpar att åtminstone välja 1 st Toshiba istället för 2 st pumpar av samma och annat fabrikat men hittills utan resultat.
...det enda som jag inte riktigt gillar med ME:s pumpar är den ganska höga minsta värmeavgivningen från dem annars är de ju helt ok alltså.
Kan bekrefte at Raffen har prøvd å påvirke meg til å kjøpe en Toshiba-pumpe huset mitt