0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vart köper man snuskigt billiga fulpumpar? har kollat runt lite men kan inte hitta några riktigt billiga innan fanns det väl chunlan och få tag på för 2500 nånting, har jag för mig att jag läst
kraven på att pumparna skall installeras av accrediterade/certifierade installatörer inkl ordentliga garantier på pumparna.
De lär inte försvinna!! 5års garanti är väl sådär med, de knorrar ganska friskt när det börjar bli runt 3-4år gamla, vet några som fått tjatat när fläktmotor på nån skitpanasonic pajjade, 3 st som bodde grannar, alla hade likadan pump, efter 3år tjöt/skar fläktlagren, de sa bara att de drifttimmar som de går i norrland är för många!
Nån som minns frågan som ställdes i början? Om pumpen är bra eller dålig, laglig eller olaglig, med eller utan garanti tror jag inte ingick i frågan eller har jag fel? För övrigt står det ju fulpump vilket borde omfatta en dålig, olaglig och garantilös pump...
, Överskottsbolaget säljer fortfarande samt samt Silvan, K-rauta m.fl, och K-Rauta har visst 50% rabatt just nu.