0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bifogar ett par bilder från isbildningen *tar fram släggan och laddar för åtgärd*
hejTror du behöver en balja som samlar upp vattnet så har jag tror den rymmer 60 litertömmer 1 gång i veckan.mvh kjulakalle
Ja de gäller å stöd köra element då det är så kallt ute . Hoppas det kommer någon pump som klarar att ge värme bra långt ner i - grader träsket Hade själv rest bort 2 dagar och då jag kom hem var det 13 grader inne. Men nu kör jag mest element hela tiden har haft kring 20- ett tag nu./Daniel
Jo Anders jag hade tror jag -27 inatt och värre lär det nog bli i vinter Men bättre de är kallt än slask Ska då se till att få en kamin installerad till nästa vinter så man kan elda Har en kamin i stugan som värmer på bra då de är riktigt kallt.
Citat från: dowax skrivet 05 januari 2009, 21:12:39Jo Anders jag hade tror jag -27 inatt och värre lär det nog bli i vinter Men bättre de är kallt än slask Ska då se till att få en kamin installerad till nästa vinter så man kan elda Har en kamin i stugan som värmer på bra då de är riktigt kallt.När slutar (villken ute temp) din MITSUBISHI att ge värme?Nu har alla en bra chans att se när deras luft-luft pumpar ger upp, verkar som många är glatt överasskade över hur långt ner de går