0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej1450Watt = 1,45kWDet blir om den går hela tiden : 1,45kW x 24h = 34,8kWh//Ronnie
Hej RaffenNej, jag vet, men det är vad den kan ta som mest, sen får han leta efter resten bland sina andra förbrukare.//Ronnie
Har haft som kallast -19 ºC,men medeltempen har väl legat runt -7 ºC de senaste veckorna?
"För att inte tala om förmånsbeskattningen som kommer att införas på höga medeltemperatursvärden från och med 1:a Januari nästa år"Nu hänger jag inte med Pade Har jag missat nått? Låter som en skämt
Citat från: Tempeldog skrivet 25 november 2008, 21:44:58"För att inte tala om förmånsbeskattningen som kommer att införas på höga medeltemperatursvärden från och med 1:a Januari nästa år"Nu hänger jag inte med Pade Har jag missat nått? Låter som en skämt Nej då, inget skämt Jag kommer att tillbringa Julledigheten med plakat utanför riksdagshuset för att få det infört Passar nog också på med en namninsamling för förmånstaxering på välisolerade hus Ska inte jag få låga elräkningar så ska ingen annan det heller