0 medlemmar och 13 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: Genki skrivet 28 november 2008, 23:30:55Jag förstår inte heller Richard diplomati i senaste inlägget och anser precis som Thomas att det finns en "hund begraven" som om man ser till syftet med detta forum rimligen borde drivas vidare för att skapa en teknisk klarhet kring pumparna.Finns det fortfarande ingen som ser någon möjlighet att finna en installerad AVT pump eller att någon på forumet som har en och kan ställa upp för lite "undersökning" ?Jag sitter med en avt5002
Jag förstår inte heller Richard diplomati i senaste inlägget och anser precis som Thomas att det finns en "hund begraven" som om man ser till syftet med detta forum rimligen borde drivas vidare för att skapa en teknisk klarhet kring pumparna.Finns det fortfarande ingen som ser någon möjlighet att finna en installerad AVT pump eller att någon på forumet som har en och kan ställa upp för lite "undersökning" ?
AVT 5002 Pumpen köpte jag 2006 av varmthem spara cirka 4000-5000 kwh per år bara det inte blir allt för kallt.En fråga. Ska pumpen bara gå på 3ans hastighet när det bli -15 fast jag har den på 5an och +24 grader på heat.
Installationen på min avt pump gick inte lätt. Först blev det för lite gas halv år senare upptäckte dom att det var för mycket gasinnedelen satt dom 2cm från taket