0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu läser jag den första dåliga rapport om Comfortzone./S
Ang dåligt reservdelshantering.Comfortzone känns lite som en japansk bil. Den går som en klocka oftast kanske längre tid än andra bilar men när den väl börjar krångla kan det vara problem att få tag på reservdelar inom en rimlig tid till ett vettigt pris.Då är frågan: Skall man välja en FVVP som är dyrare i inköp (längre tid till att den lönar sig), kanske håller längre än andra pumpar, mindre antal serviceställen, svårare att få tag på reservdelar i vettig tid, för högre oväsen, bullrar oftast mer mot en annan FVVP som är billigare i inköp (kortare tid till intjänad investering) kanske inte håller lika länge, inte lika effektiv, tystare, fler serviceställen, snabbare reservdelshantering. Detta bör man fundera på innan man köper en Comfortzone. Jag i alla fall ångrar mig djupt att jag inte tog en annan FVVP. (Jag har forfarande lån på pumpen + att man nu får betala mer för elförbrukningen då elpannan går oftare= lån+ högre elförbrukning= 2000:- mer i månaden än om jag köpt kontant en billigare FVVP som säkert hållt mer än två år)mvh: Besviken Comfortzone ägare