0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Vad sker på IVT'n när man kör på ION läge ? Är utedelen helt inaktiv då ?Mvhhettan
Tack GanoFick just besked att Toshibas kampanj på RAS13 endast gäller vid köp direkt från Ventilationsutveckling och ej från återförsäljare. Märkligt då väldigt många återförsäljare står under rubriken lokalkontor på deras hemsida.MvhLars
Hej Raffen.Nej, jag bryr mig inte om varifrån de kommer och installerar. Problemet är att Ventilationsutveckling säger att kampanjen gäller inom 5 mils radie från deras kontor. D.v.s. deras huvudkontor och regionkontor. Sen har de något de kallar lokalkontor på hemsidan men det är återförsäljare och kampanjen gäller ej för dessa vilket är märkligt. Jag bor längre än 5 mil från deras egna kontor men inom 5 mil från "lokalkontor" återförsäljare.Mvhhettan
Hej RaffenHar mailat till dem nu. Får se vad de svarar.Mvhhettan
Raffen,Har nu fått svar från "lite högre ort" på Ventilationsutveckling. De håller med om att det slår snett. De skall prata med återförsäljaren och försöka finna en lösning.Får vänta och se vad som kommer ut av detta.Mvhhettan
Raffen,Ja jag tror också det löser sig. Fast det kan nog dröja ett par veckor eftersom åf har semester.Ska bli intressant att se vad en RAS 13 går för. Skaffade en RAS 28, 1990 till en tidigare bostad. Den tuffade o gick när jag sålde huset 2000. Kanske fungerar den än. Jag hade i.a.f. inga problem med den.Nu klurar jag på ett golvstativ för utedelen. Har sett att det finns olika förslag här på forumet.Mvhhettan
Hej Raffen,Menade förstås markstativ. Jo jag har träväggar.Mvhhettan