0 medlemmar och 16 gäster tittar på detta ämne.
HejFunderar nu på denna pump, verkar vara ett bra alt som lite stödvärme.Följer allt med pumpen, även elkabeln mellan inne och utedel? Man brukar ju behöva köpa till en 4 eller 5-ledare. Behöver man köpa till något, förutom konsoll?Hur lång är kabeln med stickkontakten?Hur fungerade pumpen vid -10 - -15 grader? Är ni nöjda?Mvh Daniel
HejJa det får nog bli en Coolix till slut, känns som en ganska trygg budgetmaskin. Dessutom kommer jag kunna stänga av det lilla elelementet på toaletten samt sänka värmen på ett vattenburet alt, stänga av det. Så komforten ökar nog utan allt för stor kostnad.Inget annat jag ska tänka på vid installation av denna maskin, innan jag åker till Jula?Mvh Daniel
Önskar synpunkter från er som har erfarenhet. Jag har bestämt mig för att köpa Julas L-pump men ville höra era åsikter. Räcker den lilla pumpen (JSR3) till mitt garage på 70kvm, murat i lecablock och isolerat loft? Man behöver ju aldrig mer än arbetstemp på max 18 grader om ens det! Bor i Göteborgsområdet. / Stig