0 medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.
Ok, men är det mycket dyrare att ha 17 grader istället för 12. eller är det bara första gången den värmer upp som det blir dyrare. tänkte på hur man räknar vad mycket den tar i el när den kommit upp i temp gemfört mot en som står på 12 grader? klart det kostar mer men hur stor blir skillnaden?Nån som e duktig på att räkna ut sånt??
Ja du Raffen ! va förvånad jag blir att det är just du som svarar .om du läser en gång till ( inte mellan raderna , visserligen din specialitet )så ser du temp / tider mm , och det är kalla/varma fakta .Dina åsikter i detta spec ämne är av mindre intresse , låt coolix ägarna lufta sina erfarenheter så vi kan utvärdera denna luftpump. Helst utan dina komentarer som dyker upp jämt oständigt .
Då du tydligen inte är läskunnig , så tar jag det igen .Helst utan dina kommentarer , är en önskan från min sida då du inte tillför något i detta spec ämne , ( erfarenheter ang Coolix )även om du tycks tro att det mesta kretsar kring dig .Och efter att jag följt detta forum i ett par år , inkl dina inlägg .så är knappast ödmjukhet din bästa sida .Finns väl ingen som dömmer saker och andras åsikter som du .Låt oss hålla ämnet i prio .
Ämnet är Coolix , inte ditt ego Raffen God natt Raffen