0 medlemmar och 12 gäster tittar på detta ämne.
Hej!Tänkte låna denna tråd för att fråga om det är fler som har problem med att inte kunna justera fläkthastigheten på en coolixmsr3-12hrn1-q.På kyla kan jag ändra fläkten men inte på värmen ska det vara så?
Jag känner att jag bara måste skriva av mej angående Coolixen. Vi köpte den i somras och satte den i sovrummet för att få lite svalka, jag har sådana problem att sova i sommarheta nätter och man bara ligger där och flämtar typ Och det måste jag säja, att så nöjda vi var i somras för sån liten investering, då är det kul Thumbsup och så tyst den är med Sen så blev det ju vinter till slut och då kom man ju på att den är ju suverän som lite snabb stödvärme också Thumbsup
Citat från: bippsan skrivet 04 februari 2009, 05:24:36Jag känner att jag bara måste skriva av mej angående Coolixen. Vi köpte den i somras och satte den i sovrummet för att få lite svalka, jag har sådana problem att sova i sommarheta nätter och man bara ligger där och flämtar typ Och det måste jag säja, att så nöjda vi var i somras för sån liten investering, då är det kul Thumbsup och så tyst den är med Sen så blev det ju vinter till slut och då kom man ju på att den är ju suverän som lite snabb stödvärme också ThumbsupDen ger alltså bra med kyla?Går oxå och funderar på att skaffa ac.