0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Hej Teltur,Jag har kollat avfrostningsintervallerna ett tag och det är som du skriver 45-46 minuter mellan avfrostningarna som tar c:a 4 min och den är helt ren efter.Jag har även mätt inkommande hetgas på innedelen med en stektermometer, nogrannhet 1 grad, som jag monterat tight med en stripe och isolerat runt den. Det högsta värdet jag fått är 59 grader och då var det milt, över nollan ute, men så lågt som 50 grader vid minustemp, -7 eller så. Det verkar som att det faller rejält vid minustemperaturer så min fråga är ; vad är normalvärdet för hetgas och du refererar till en manual, finns det en möjlighet att ladda ner den någonstans?Hälsningar Makadam
Hei!Takk for all god hjelp her, fantastisk forum.Har en Foma 6200i pumpe som rusler og går, etter god hjelp på forumet. Men nå har det dukket opp et nytt problem. Pumpen nullstiller seg. Kontrolleren går tilbake i utgangsstillingen. Ingen feilmeding. Jeg må trykke på påknappen og skifte til fast kondensering. Dette skjer ca en gang i uka.Noen andre som har problem med dette?Ellers går alle elektriske klokker feil her i huset for tiden! Klokkeradion går opp til 10minuter fortee på en dag! Kan dette ha sammenheng med problemet over?Gisle
Hei, fant ut av det. E12: Outdoor sensor malfunction. En ledning på frostføler ute hadde løsnet. Nå går pumpa igjen som før.Pioneer VVS015 har 2 utgaver 1. utgave 2005 mod. har andre følere/print og 4-veisventil enn 2. utgave 2006 osv. modeller. Ellers er pumpen lik som Energicentrap, Anslut osv.Todos