0 medlemmar och 32 gäster tittar på detta ämne.
Har nu börjat logga effekten på pumpen och kan konstatera att effektstegringen varierar, jag har tempgivaren hängandes på kanten.(bilden är ett montage av två bilder) Grova röda är effektförbrukning max 1700W
hej.har 2 pumpar som jag blir tokig på !!!en av dessa är jossefins pump. den vägrar avfrosta. har du art någon ide om detta !!ingen is på bulben vid kompressorn !! bett jossefin att prova mäta bulben om det är fel värde på den eller om den e paj.den andra är ännu knäppare. lutar bra mot vänster men isar igen runt givar röret vid kompressorn i alla fall !!kan det vara för lite gas i maskinen ?? ace kan de bli is där då ?? på sugröret !!krister
1600-1700 W och 7,5-7,8A. 0 ºC ute och 50 ºC i pannan med hjälp av lite pellets ibland. Vi får börja med min maskin så kan vi återkomma med den andra senare det blir lätt för mycket att hålla reda på.
Välkommen till din nya hobby. Det måste bli en strålande marknad för hjärnskrynklare som kan hjälpa oss framöver... Mitt liv går i 45 minuterscykler och jag pratar bara kilowatt med barnen, hehehe-johnny[/quoteDet låter som du blir ett jobb för mig då! Jag är bättre på att skrynkla hjärnor på folk än att skruva pump!! Snacka om nackdel just nu i vart fall!! J