0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Gano skrivet 16 januari 2008, 09:53:04Hej.Någon som känner igen sig ?...BMI = vikt i kg / (längd i m upphöjt i 2). Normal BMI för män är 19-25. Jag ligger på 27...MVH/Gano Jodå jag är 11 cm för kort
Hej.Någon som känner igen sig ?...BMI = vikt i kg / (längd i m upphöjt i 2). Normal BMI för män är 19-25. Jag ligger på 27...MVH/Gano
Ärschdå!Fettma är bara ett tecken på välstånd, att man/kvinna har råd att äta!(180cm och 91kg! Ofet men kramvänlig)
Hahaaha!! fasen så bra kommentar Sfinx!!!Hmm.. hur funkar detta mer BMI nurå *räkna räkna räkna*........GAAAH!!! ! !! !!! 31!! fan ja e ju smällfet!Hmm.. kanske är därför jag får de här kryptiska frågorna -"när är det dax?" -"har det inte gått 9 månader nu...?"Vaddå inte vitt bröd och för mycke kolhydrater?!? måste jag lägga ner min favvo-frukost, en balja Te med 4 rostade långfranska skivor med marmelad!?!?shiss... smällfet och sen deppig redan till frukost.Favvo frukost 2: en balja Te + en hink med cornflakes å russin -går väl åxå bort.Favvo 3: en balja Te + halv hink med musli.F-N!!! ääh... lika bra och inte gå upp förrens lunch om jag skall stå ut med mitt nyare liv.
Citat från: pricken skrivet 28 januari 2008, 00:29:02Ärschdå!Fettma är bara ett tecken på välstånd, att man/kvinna har råd att äta!(180cm och 91kg! Ofet men kramvänlig)Å så skall man vara blek för att visa att man inte behöver vara ute på åkern å jobba på sommarn, utan det har man drängar som gör åt en medans man sitter på verandan med en cigarr och konjak. .
GAAAH!!! ! !! !!! 31!! fan ja e ju smällfet!
Hej.Tusan också, vågen vill inte röra sig neråt från 88 kg. Har legat still 3 dagar på den vikten. Är det normalt med trappstegseffekter när man går ner i vikt ? Annars får jag ändra något....MVH/Gano
Citat från: Paxmax skrivet 28 januari 2008, 00:05:16.. favvo-frukost, en balja Te ...Favvo frukost 2: en balja Te ...Favvo 3: en balja Te ...Ja, du bör nog försöka sluta med Te så fort du bara kan.
.. favvo-frukost, en balja Te ...Favvo frukost 2: en balja Te ...Favvo 3: en balja Te ...
För en man är maxpulsen ca 220 - ålder, men detta är en grov utskattning och den individuella variationen är stor. Jag som trettioåring har en maxpuls på över 200, medan en jämnårig kompis kanske bara har 170/min. Det finns en mer komplicerad formel också som jag kan försöka leta upp om någon är intresserad.Själv har jag fastnat för kampsport som träningsform. Jag är för lat för att ligga och lyfta skrot och för bekväm för att ta mig ut i träningsspåret tillräckligt ofta. Men på kampsportsträningen har jag bara kul, för att halvvägs in i passet inse att jag flämtar som en blåsbälg och svettas floder, fast utan att "anstränga mig". Själv har jag ett BMI på 23 och planerar att gå upp ett par kilo! /Pontus
Idag ska jag försöka träffa en som är skyldig mig en hel del pengar sedan flera månader o inte betalat trots löften,tänkte testa min puls då för jag tror det är ett säkert sätt att få fram absolut max