0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: johnnyph skrivet 25 januari 2008, 04:45:36Tycker faktiskt att PLUS rätt ofta utmålar företagaren som skurk utan att ens i programmet presentera stöd för detta.Reportaget visar en kund som ger intrycket att vara dum på riktigt och att inget fel har begåtts men att kunden på nåt sätt ändå är missnöjd och då är företagaren skurk.Sedan står Sverker och säger "ska det vara så här" till företagsrepresentanten som har bra svar och förklaringar till alla frågor.Detta gäller nog framförallt försäkringar där kunden ofta tror att den gäller för allt och alla utan att ha läst eller ens försökt förstå villkoren överhuvudtaget.OBS, detta har inget med grevens fall att göra utan bara om PLUS rent allmänt, men roligast är det ju när det är uppenbart att Sverker och kunden har fel.
Men är rördragningen verkligen så dålig med tanke på de snedborrade hålen (som kunden själv gjort) och med tanke på att Energicentra inte fick fullfölja jobbet, t.ex. justera in röravståndet då kunden inte hade råd att ha dem kvar längre, trots det låga priset.Är det verkligen så dåligt?Resultat av dåliga presskäftar har även jag sett, men än en gång - kan man verkligen begära att de skall byta ut de presskopplingar som blev deformerade då de blev hemskickade innan de var färdiga?Klart att rören hänger och har fel avstånd om rörklammer ej hann sättas upp innan de fick lov att åka därifrån.
http://www.privataaffarer.se/nyheter/200802/skams-sverker-olofsson/index.xmlSverker har varit i farten igen.
Hahaha... // Grolim