0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det samma Energicen´tra jag såg på PLUS ikväll?
Citat från: Nisse-Gurra skrivet 15 januari 2008, 21:32:01Är det samma Energicen´tra jag såg på PLUS ikväll? Intressant fråga faktiskt, den firman skulle i vart fall inte jag vilja ha något att göra med. Fy fan vad det såg ut ! Ett riktigt tattarjobb !! Hur firman kan försvara det jobbet och välkomna en juridisk prövning är för mig en gåta. De måste ha en längtan efter att kånka, för ingen i Ö-vik lär vilja ha med dem att göra efter det inslaget..Stackars barnfamilj...
Citat från: D_Sundsvall skrivet 15 januari 2008, 22:01:02Citat från: Nisse-Gurra skrivet 15 januari 2008, 21:32:01Är det samma Energicen´tra jag såg på PLUS ikväll? Intressant fråga faktiskt, den firman skulle i vart fall inte jag vilja ha något att göra med. Fy fan vad det såg ut ! Ett riktigt tattarjobb !! Hur firman kan försvara det jobbet och välkomna en juridisk prövning är för mig en gåta. De måste ha en längtan efter att kånka, för ingen i Ö-vik lär vilja ha med dem att göra efter det inslaget..Stackars barnfamilj...Hej D_Sundsvall! Inte bara kånka tycker jag, ett sånt stolpskott skulle ju låsas in för gott, så han inte hinner att förstöra mer än vad han redan gjort.Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 15 januari 2008, 22:13:50Citat från: D_Sundsvall skrivet 15 januari 2008, 22:01:02Citat från: Nisse-Gurra skrivet 15 januari 2008, 21:32:01Är det samma Energicen´tra jag såg på PLUS ikväll? Intressant fråga faktiskt, den firman skulle i vart fall inte jag vilja ha något att göra med. Fy fan vad det såg ut ! Ett riktigt tattarjobb !! Hur firman kan försvara det jobbet och välkomna en juridisk prövning är för mig en gåta. De måste ha en längtan efter att kånka, för ingen i Ö-vik lär vilja ha med dem att göra efter det inslaget..Stackars barnfamilj...Hej D_Sundsvall! Inte bara kånka tycker jag, ett sånt stolpskott skulle ju låsas in för gott, så han inte hinner att förstöra mer än vad han redan gjort.Mvh Raffen. Det är samma. Han kallar sig greven1 här på forumet.MVH // Rolle
Man skall inte tro allt man ser och hör på TV.Det brukar allt som oftast finnas mer än en sida av saken, och så vitt jag såg var inte Energicentra med i programmet.Just detta är anledningen till att jag inte tillåter att företag hängs ut och anklagas öppet i forumet, det är omöjligt att veta vem som har på fötterna i den där typen av ärende.Vore underligt om Krister tror sig vinna en tvist om han vet att han inte gjort rätt för pengarna.Däremot tror jag att han skulle vunnit på att göra om jobbet gratis för att inte få den dåliga publiciteten.Nu när denna fråga ändå kommit upp, och det hela offentliggjorts i TV kommer jag att tillåta diskussionen just i detta fall, och Krister har också sin fulla rätt att skriva precis vad HAN anser har hänt.
En utblottad barnfamilj har nog minst lika stor anledning att undanhålla delar av sanningen som Energicentra har, förmodligen större.