0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hur många tror på allvar att aktieindex kommer att ligga lägre än nu om 3-4 år?
Funderar om man skulle köpa nått till grabben kanske.Är botten nådd tror ni
OkejSkall man köpa någon Sverige fond då eller hur menar du?
Citat från: Hansson skrivet 07 oktober 2008, 20:13:14Funderar om man skulle köpa nått till grabben kanske.Är botten nådd tror ni Hej Hansson! Nej inte ännu du Men ett tips kan ju vara att håll ögonen på t.ex OMX Stockholm 30-listan, om den kommer ned till eller runt ca 650 så tror jag nästan säkert att jag kan rekommendera köp iaf. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 07 oktober 2008, 20:32:21Citat från: Hansson skrivet 07 oktober 2008, 20:13:14Funderar om man skulle köpa nått till grabben kanske.Är botten nådd tror ni Hej Hansson! Nej inte ännu du Men ett tips kan ju vara att håll ögonen på t.ex OMX Stockholm 30-listan, om den kommer ned till eller runt ca 650 så tror jag nästan säkert att jag kan rekommendera köp iaf. Mvh Raffen.Nå, då var vi nere under 650 med råge - dags att köpa på sig lite fonder nu då eller vad säger du Raffen?
CUT CUt CUTAtt aktierna börjar stiga snart är dock inget tecken på en bättre konjuktur, jag tror att ford/volvo kommer att få det väldigt svårt, frågan är om vi ens kan köpa en volvo om 2-3 år Toyota och Honda har tagit klimatförändringarna, och folks efterfrågan på elbilar, på allvar och kommer också att bli vinnare på lite sikt, synd att inte volvo (och saab som säkert kommer att försvinna) fattat detta för länge sedan.