0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eller en vindsnurra, eller en diselgenerator, eller ett vattenhjul, eller ett vattenmantlat rökrör eller koppla in sig hos grannen, eller........
Dr Liquid har väl monterat sin vp själv och om man ska nyttja garantin så måste man väl ha en installationsrapport, så där rök den garantin, eller
Citat från: humlan57 skrivet 23 november 2007, 22:11:17Herregud, det är ju bara å ta hem ett provex, det finns ju redan dom som gjort det här på forumet... Tror t.o.m dom köpte 3st å tog hit dom med flyg...mvh humlan.baggis, jag har privat köpt/importerat materiel direkt från fabrik i china ett flertalet gånger...men nu är frågan om man överhuvudtaget ORKAR när priserna DROPPAR under 3000 och fortfarande faller och kommer att falla mera...på helt OK pumpar.
Herregud, det är ju bara å ta hem ett provex, det finns ju redan dom som gjort det här på forumet... Tror t.o.m dom köpte 3st å tog hit dom med flyg...mvh humlan.
Citat från: Dr: Liquid skrivet 24 november 2007, 00:38:48Citat från: humlan57 skrivet 23 november 2007, 22:11:17Herregud, det är ju bara å ta hem ett provex, det finns ju redan dom som gjort det här på forumet... Tror t.o.m dom köpte 3st å tog hit dom med flyg...mvh humlan.baggis, jag har privat köpt/importerat materiel direkt från fabrik i china ett flertalet gånger...men nu är frågan om man överhuvudtaget ORKAR när priserna DROPPAR under 3000 och fortfarande faller och kommer att falla mera...på helt OK pumpar.Dom pumpar jag avsåg var L/V-pumpar på 12 eller 15 kW för ca 5000 sek..., tror jag, så dom kan säkert vara värda att fortfarande ta hem.mvh humlan.
Citat från: luckyman skrivet 24 november 2007, 08:44:49Dr Liquid har väl monterat sin vp själv och om man ska nyttja garantin så måste man väl ha en installationsrapport, så där rök den garantin, ellergissar på att det sitter quic på pumpen
Citat från: humlan57 skrivet 24 november 2007, 11:39:59Citat från: Dr: Liquid skrivet 24 november 2007, 00:38:48Citat från: humlan57 skrivet 23 november 2007, 22:11:17Herregud, det är ju bara å ta hem ett provex, det finns ju redan dom som gjort det här på forumet... Tror t.o.m dom köpte 3st å tog hit dom med flyg...mvh humlan.baggis, jag har privat köpt/importerat materiel direkt från fabrik i china ett flertalet gånger...men nu är frågan om man överhuvudtaget ORKAR när priserna DROPPAR under 3000 och fortfarande faller och kommer att falla mera...på helt OK pumpar.Dom pumpar jag avsåg var L/V-pumpar på 12 eller 15 kW för ca 5000 sek..., tror jag, så dom kan säkert vara värda att fortfarande ta hem.mvh humlan. Oj Oj! vilket kanonpris på LUFT-VATTEN .....woav! Ja Dessa lönar sig sannerligen ännu att ta hem det håller jag med om!
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 24 november 2007, 09:10:12Citat från: luckyman skrivet 24 november 2007, 08:44:49Dr Liquid har väl monterat sin vp själv och om man ska nyttja garantin så måste man väl ha en installationsrapport, så där rök den garantin, ellergissar på att det sitter quic på pumpenSitter ingen quick på dom. jag pulat och monterat och vacumsugit mycket Noga 60min .Efter det gjorde jag vaccum test i 30min. sist läckage test med läckspray.Mer noga än så kan man inte vara.Garantin gäller så länge man följt instruktionerna från punkt till pricka.Behövs ingen rapport vad jag vet.(men ska def ringa och kolla med personalen på silvan, måndag)
Citat från: Dr: Liquid skrivet 24 november 2007, 13:23:27Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 24 november 2007, 09:10:12Citat från: luckyman skrivet 24 november 2007, 08:44:49Dr Liquid har väl monterat sin vp själv och om man ska nyttja garantin så måste man väl ha en installationsrapport, så där rök den garantin, ellergissar på att det sitter quic på pumpenSitter ingen quick på dom. jag pulat och monterat och vacumsugit mycket Noga 60min .Efter det gjorde jag vaccum test i 30min. sist läckage test med läckspray.Mer noga än så kan man inte vara.Garantin gäller så länge man följt instruktionerna från punkt till pricka.Behövs ingen rapport vad jag vet.(men ska def ringa och kolla med personalen på silvan, måndag)Hur många mBar var du nere i?//Rickard