0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Precis käre doctorn!Som du lajjar med kaminer och solpaneler, bygger och donar med allt möjligt gorm kan ju inte några tusingar hit eller dit spela ngn roll i exprimentsyfte?Du har ju ändå fått tebax pengarna för spishällen snart?
Citat från: pricken skrivet 23 november 2007, 22:21:05Precis käre doctorn!Som du lajjar med kaminer och solpaneler, bygger och donar med allt möjligt gorm kan ju inte några tusingar hit eller dit spela ngn roll i exprimentsyfte?Du har ju ändå fått tebax pengarna för spishällen snart? Man kan nästan sammanfatta det hela med att DR:n har många järn i elden..... Undra bara vad nästa projekt för DR:n blir..... skulle nästan sätta en slant på typ ett eget kärnkraftverk med möjlighet att köpa andelar i det //Krister
Eller en vindsnurra, eller en diselgenerator, eller ett vattenhjul, eller ett vattenmantlat rökrör eller koppla in sig hos grannen, eller........
Herregud, det är ju bara å ta hem ett provex, det finns ju redan dom som gjort det här på forumet... Tror t.o.m dom köpte 3st å tog hit dom med flyg...mvh humlan.
Intressant att se om du tycker att det fortfarande är "helt OK pumpar" om ett år.
Konstigt nog så finns det de som tjänar pengar på att sälja budgetprodukter med kvalité som kan ifrågasättas. Finns några stora kända svenska kedjor som säljer elektriska handverktyg som inte håller allt för länge i proffesionell användning. Ändå fortsätter de att sälja dem, en bekant till mig köpte av ren nyfikehet ett verktyg av en av dessa kedjorna för att testa på jobbet, kan säga att han avvekade inte bara ett exemplar innan han lessnade på att byta och gav upp.Ja nu vet jag inte om du skulle kalla El-Giganten "tjaskiga fulpulare", men de var en av dem som sålde Nordic Air när det begav sig i alla fall. Hemma butikerna har jag för mig sålde också.