0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Enkelt, släng skräpet enligt mig
underar på att starta en omröstning över gnälligaste forummedlemmen,men just nu är troligen unluckyman oslagbar
Det är snart jul,sen kanske det vänder
jamen vadå. Är man ngt insatt i detta så släng skräpet....1:a En ny kompressor i en hyffsat ny vp2:a En kompressor havererar i 99% av ngt helt annat än själva kompressorn3:e Troligen ngt med avfrostningen som inte fungerar som gjort att kompressorn behövdes bytas4:e Maskinen fungerar trots kompressorbyte inte5:e Hade de rättat till det "ursprungliga" felet eller bara bytt kompressorn?6:e Garantier??? Nada verkar finnas7:e Fifaen släng den innan jag spyr, bra tips va?? --/Jag måste tillägga att detta meddelande får en 10poängare av mig till Pricken
Citat från: luckyman skrivet 02 november 2007, 21:07:22jamen vadå. Är man ngt insatt i detta så släng skräpet....1:a En ny kompressor i en hyffsat ny vp2:a En kompressor havererar i 99% av ngt helt annat än själva kompressorn3:e Troligen ngt med avfrostningen som inte fungerar som gjort att kompressorn behövdes bytas4:e Maskinen fungerar trots kompressorbyte inte5:e Hade de rättat till det "ursprungliga" felet eller bara bytt kompressorn?6:e Garantier??? Nada verkar finnas7:e Fifaen släng den innan jag spyr, bra tips va?? --/Jag måste tillägga att detta meddelande får en 10poängare av mig till Pricken Suck....Visst är du i "branchen" ?
Sedan du började fundera på att starta eget har dina synpunkter ändrats lite.Eller ser jag fel?