0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tänk om dina förre detta medarbetare hade ngn ackrediteringg av vad de sysslade med kanske de inte hade dött eller blivit skadade för livet. Så ser jag på det hela men Rickard verkar se det mer som fritt fram med ett par lik som arbetskompisar.Alla tycker vi olika
Citat från: luckyman skrivet 02 november 2007, 21:02:53Tänk om dina förre detta medarbetare hade ngn ackrediteringg av vad de sysslade med kanske de inte hade dött eller blivit skadade för livet. Så ser jag på det hela men Rickard verkar se det mer som fritt fram med ett par lik som arbetskompisar.Alla tycker vi olika De var garanterat mer välutbidade än du är.Garanterat.
Jag som har ett ackrediterat företag tycker såhär: varför ha en ackreditering som inte har något med kunskapskrav att göra, jag kan sätta vilken tomte som helst på att montera en värmepump iom att krav på cerifiering inom ett ackrediterat företag inte finns........sen betyder ju faktiskt ackreditering att du är ett kontrollorgan inget annat......nej mitt förslag är skall du montera kyl & värmeanläggningar skall du vara certifierad & inneha en cerifierad utrustning som skall kontroleras varje år av en ackrediterad firma........sen att jaga privatpersoner som vill installera sin egen värmepump känns ganska resurskrävande utan resultat..........
Var till Tunisien på semestern.... dom flesta butiker som hade aircondition hade också en flaska med R407C ståendes på golvet. Där kan man snacka om utsläpp och miljöhot..... man kan ju undra om lilla Sveriges utsläpp ändå är som någon skrev "en fis i rymden".
Citat från: pettja skrivet 04 november 2007, 09:40:42Var till Tunisien på semestern.... dom flesta butiker som hade aircondition hade också en flaska med R407C ståendes på golvet. Där kan man snacka om utsläpp och miljöhot..... man kan ju undra om lilla Sveriges utsläpp ändå är som någon skrev "en fis i rymden". Ja, och hur kom du till Tunisien egentligen?
Hej!Var till Tunisien på semestern.... dom flesta butiker som hade aircondition hade också en flaska med R407C ståendes på golvet. Där kan man snacka om utsläpp och miljöhot..... man kan ju undra om lilla Sveriges utsläpp ändå är som någon skrev "en fis i rymden". MvhPettja
Citat från: luckyman skrivet 02 november 2007, 21:02:53Tänk om dina förre detta medarbetare hade ngn ackrediteringg av vad de sysslade med kanske de inte hade dött eller blivit skadade för livet. Så ser jag på det hela men Rickard verkar se det mer som fritt fram med ett par lik som arbetskompisar.Alla tycker vi olika Vilket j-vla bullshit. Det där var lågt Luckyman, -lägre än Glocalnet .....