0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Blir det ingen is så värmer den inte, men du har väl bara aldrig kollat just när den är i den fasen att den strax skall avfrosta.Eller så har ni extremt torrt i luften för tillfället, då blir det inte heller speciellt mycket frost.
hej. Min funkar bra den med. Vi hade 8 - 9 minus i natt och under morgonen och vardagsrummet var varmt och skönt. Nu ikväll är det bara 0 grader. Mvh daniel
Hej Daniel o Dr Lnu börjar jag komma igång med min installation, men var någonstans hittade ni plinten på innerdelen?Hur plockar man isär Designen utan att skada den?/Börje
Hoppas att det klarnade! MVH DLGod kväll på er,Självklart, Nu börjar sakerna komma på plats, stativet till utedeln blir klart under veckan hoppas jag. Jag förstår nu varför DL valde ett befitligt hål istället för att göra ett nytt, 40 cm murad källarvägg är inget söndagsjobb precis./Börje
HejHar köpt en Appliance 11000A. Levereras med 5m gasrör. Jag skulle behöva placera utedelen lite längre bort. Räcker kylmediet om jag monterar 7 m rör?Mvh Per