0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mina förutsättningar är följande. Bor i VästsverigeRadhus a 126 kvmDirektverkande el2 planÖppen planlösning på bottenplan4 rum på övre planMina önskemål: Så tyst ute/innedel som möjligt samt så liten innedel som möjligt i mått räknat. Tacksam för svar.
Nu till en annan sak. Jag hade tänkt installera pumpen på ett markstativ på backen. Vad skulle ni rekommendera att jag gör för fundament? 1, Skall jag gjuta en platta? 2, Skall jag köpa 2-4 plintar och skruva ihop en ställning av regelvirke som installatören i sin tur får fästa sitt markstativ på? 3, Tjänar jag ngt på att köpa ett tak till pumpen för att minimera att nederbörd kommer på pumpen som sedan fryser? Vore tacksam för svar. Mvh Napoleon
Ett markstativ fixar väl montören.... Vill man så finns det även rostfria..
CiteraEtt markstativ fixar väl montören.... Vill man så finns det även rostfria..Helt riktigt. Montören ska leverera ett rostfritt markstativ till mig. Frågan är bara, skall jag gjuta ett fundament och ställa stativet på eller skall jag köpa färdiga plintar och köra ner i marken som jag sedan placerar stativet på? Ursäkta om min fråga var ngt otydlig Mvh Napoleon
hur tusan kan montören ha monterat 60 st och fortfarande inte veta vilka mått maskinen har
Är det en 6,3 från Canvac eller parallel import???Det är inte samma modell..Canvac har en behovsanpassad avfrostning och värmestav istället för kabel.Sen är VP programerad annorlunda precis som Toshiba med sin NA modell.//R