0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja några enorma kom då inte .. lite dugg bara här./Bosse
Ja nu minskar ju försäljningen till södra Europa under vinterhalvåret, när dom inte behöver nån kyla i husen, så då blir det Norden som får stå för mellanskillnaden..., antar jag.mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 21 oktober 2007, 14:51:39Ja nu minskar ju försäljningen till södra Europa under vinterhalvåret, när dom inte behöver nån kyla i husen, så då blir det Norden som får stå för mellanskillnaden..., antar jag.mvh humlan.Anta kan du ju alltid göra men vet du? Tror inte det.MVH // Rolle
Citat från: ROLPeR skrivet 21 oktober 2007, 16:16:04Citat från: humlan57 skrivet 21 oktober 2007, 14:51:39Ja nu minskar ju försäljningen till södra Europa under vinterhalvåret, när dom inte behöver nån kyla i husen, så då blir det Norden som får stå för mellanskillnaden..., antar jag.mvh humlan.Anta kan du ju alltid göra men vet du? Tror inte det.MVH // RolleVa!? mvh humlan
Citat från: humlan57 skrivet 21 oktober 2007, 16:40:31Citat från: ROLPeR skrivet 21 oktober 2007, 16:16:04Citat från: humlan57 skrivet 21 oktober 2007, 14:51:39Ja nu minskar ju försäljningen till södra Europa under vinterhalvåret, när dom inte behöver nån kyla i husen, så då blir det Norden som får stå för mellanskillnaden..., antar jag.mvh humlan.Anta kan du ju alltid göra men vet du? Tror inte det.MVH // RolleVa!? mvh humlanVad har du för belägg för ett sånt påstående? Sitter du bara och hittar på?MVH // Rolle
..förklaringen var att den varma sommaren hade gjort att försäljningen minskat...