0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: humlan57 skrivet 09 oktober 2007, 22:24:27Tur Vi har så liten förbrukning, att det inte lönar sig att bevaka nåt elpris, kan på sin höjd spara ca 1000 sek/år. Så jag har låst i flera år, å kan lugnt ägna mig åt annat istället mvh humlan.Du har väl inget val om du har bundet, eller hur ? Bundet är för pussies !!
Tur Vi har så liten förbrukning, att det inte lönar sig att bevaka nåt elpris, kan på sin höjd spara ca 1000 sek/år. Så jag har låst i flera år, å kan lugnt ägna mig åt annat istället mvh humlan.
Du har väl inget val om du har bundet, eller hur ? Bundet är för pussies !!
Citat från: D_Sundsvall skrivet 09 oktober 2007, 22:30:49Du har väl inget val om du har bundet, eller hur ? Bundet är för pussies !! Är du gift(bunden)?
Citat från: pricken skrivet 10 oktober 2007, 07:57:11Citat från: D_Sundsvall skrivet 09 oktober 2007, 22:30:49Du har väl inget val om du har bundet, eller hur ? Bundet är för pussies !! Är du gift(bunden)? Stöter du på mig !!?? Du får gå in på Rickards alternativa forum, "homosexuellt värmepumpsforum", om du letar efter sådant ....
Citat från: D_Sundsvall skrivet 10 oktober 2007, 08:19:39Citat från: pricken skrivet 10 oktober 2007, 07:57:11Citat från: D_Sundsvall skrivet 09 oktober 2007, 22:30:49Du har väl inget val om du har bundet, eller hur ? Bundet är för pussies !! Är du gift(bunden)? Stöter du på mig !!?? Du får gå in på Rickards alternativa forum, "homosexuellt värmepumpsforum", om du letar efter sådant .... Nahh, nu syftar jag mest på att "bundet är för pussies !! "
Tror kanske han menar, att pussy får man som bunden Eller att han brukar va bunden när han får pussy...mvh humlan.
Fattar inte den där skrämselpropaganden!Utsläppsrätter... vattenkraft har väl inga utsläpp??? Kärnkraft Nu är det mycket god fyllnadsgrad, jag hoppas även på höstregn i fjällen så det blir överfullt. Det skulle va intressant. Sen får vi hoppas dom lyckas köra lite kärnkraft i vinter. Förra vintern lyckades dom ju stoppa dom flesta rektorer vi har!
I onsdags såg jag en spågubbe på nyheterna som trodde att elpriset på Nordpool skulle stiga till 40 öre med de nya utsläppsrätterna 2008. MVH // Rolle
utsläppsrätter ställer till dethttp://www.dalarnastidningar.se/nyheter/hedemora/article240822.eceCitat från: ROLPeR skrivet 13 augusti 2007, 23:02:56I onsdags såg jag en spågubbe på nyheterna som trodde att elpriset på Nordpool skulle stiga till 40 öre med de nya utsläppsrätterna 2008. MVH // RollePriset har redan varit uppe på 40 öre vissa tider på dygnet.