0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Hasse_h link=topic=13338.msg132821#msg132821 För det första så erbjuds alla med ADSL-anslutning bredbands-TV, t.o.m. de som har 0.25 MBit/s i surfhastighet. [/quoteNär jag försöker beställa får jag besked att telestationen inte är utbyggd för TV, vi ha ADSL 8Mbit och kan få 24...Hmm, ännu en variant alltså Kan Du inte ringa å tala med dom direkt, så att Vi får nån ordning på vad som eg gäller, för att kunna få Tv? mvh humlan.
När jag försöker beställa får jag besked att telestationen inte är utbyggd för TV, vi ha ADSL 8Mbit och kan få 24...
Citat från: Hasse_h link=topic=13338.msg132821#msg132821 För det första så erbjuds alla med ADSL-anslutning bredbands-TV, t.o.m. de som har 0.25 MBit/s i surfhastighet. När jag försöker beställa får jag besked att telestationen inte är utbyggd för TV, vi ha ADSL 8Mbit och kan få 24...
För det första så erbjuds alla med ADSL-anslutning bredbands-TV, t.o.m. de som har 0.25 MBit/s i surfhastighet.
På grund av tekniska begränsningar kan vi inte leverera digital-tv till alla adresser.
Allt som går att ladda ner från Internet är väl gratis Grubblar Eller vet Du nåt som inte ja vet Grubblar Oskyldigmvh humlan.
på tal om att ladda ner och politikhttp://youtube.com/watch?v=OWVSOvqlB_Q
Jag fick en mobiltelefon av telia för några veckor sedan, gratis. ThumbsupEnda kravet var att jag band mig till dem i två år, men det är ändå bara telia som har bra täckning här uppe, så jag har inga andra alternativ.
Nappade på Telia Digital-TV jag med, om fyra veckor skulle "burken" komma. Många som vill ta del av erbjudandet ja. Mobilen har jag hos Comviq,annars är det telia som gäller. Dyrast men kanske bäst
Nu har jag fått en ny? box efter nästan 2 veckor. Nu låter det ur båda kanalerna Fast boxen hänger sig om man försöker starta programguiden.Heja Telia IPTV !!!