0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om du inte har bråttom, ja.Tänk på att det är långa leveranstider på digitalboxarna. Digital-TV övergången pågår väl i Sthlm nu? Tror jag.Fick preliminärt besked igår att jag har fyra veckors väntetid till innan jag får mina grejor. Har väntat 3 veckor hittills./ Paj
I villkoren står att man måste teckna 12 mån abb. på paketet men man kan ju undra om det är efter att gratis tiden är över...Det vore ju konstigt att man binder upp sig i 12 mån för ett paket som är gratis eller....?
Förra erbjudandet från Telia var det inklusive en fribox utöver digitalboxen. Är det det nu också?// JarlEn som i dagläget har 1:an, 2:an och 4:an!
Citat från: Jarl skrivet 25 februari 2007, 21:09:17Förra erbjudandet från Telia var det inklusive en fribox utöver digitalboxen. Är det det nu också?// JarlEn som i dagläget har 1:an, 2:an och 4:an!Jag får box, router, kort å 26 kanaler, under 12 månader.... Inte för att jag behöver nåt av det, men det är ju gratis Thumbsup Å jag har Tv som hobby sen många år, å har dessutom jobbat med support på Sat-Tv/Dreambox/PC-hårdvara. Å med utvecklingen som är på gång av Tv via Internet, så är det bara en naturlig utvidgning av mitt intresse. Att boxen dessutom bygger på ett Linux-OP, betyder att ny, roligare å mer användbar mjukvara, är att vänta till den. Skulle inte förvåna mig det minsta, om det inom nåt år, går att plocka hem vilka kanaler som helst, genom den boxen... mvh humlan.
tack för tipsethar nu beställt 8 arbetsdagars leveranstid sa dom tog ingen router så då fick jag 2 månaders fritt adsl + jag band mig ytterligare 12 månader på mitt adsl fick jag 30kr billigare per månad tack för det telia (o humlan)mvhted64
Citat från: ted64 skrivet 26 februari 2007, 21:00:35tack för tipsethar nu beställt 8 arbetsdagars leveranstid sa dom tog ingen router så då fick jag 2 månaders fritt adsl + jag band mig ytterligare 12 månader på mitt adsl fick jag 30kr billigare per månad tack för det telia (o humlan)mvhted648 dagar, det var värst. Då måste dom jobbat som sjutton, för jag fick beskedet 2-3 veckors leveranstid... Nåja, jag ställer i mig på 3-4 veckor då, så slipper jag bli besviken mvh humlan.
Jag har (så klart) beställt!HIttade liksom ingen hake med det hela.Hoppas att det har kommit efter en vecka på Kanarieöarna Sticker om en vecka // Jarl