0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har fått en offert på följande:Eco air 107 V3Eco LogicVVB i Rostfritt 100LFrakt till StockholmTotalt 45000:- inkl momsAllt dockas mot beffintlig panna.OBS utan installation.Hur låter det?
Jag gav 90 papp för min lösning. Installation + bortforsling av panna och tank. Sintab i Lund som skötte allt./Håkan
Citat från: Håkan H skrivet 16 februari 2007, 15:21:41Jag gav 90 papp för min lösning. Installation + bortforsling av panna och tank. Sintab i Lund som skötte allt./Håkan Jag har en känsla av att Sintab i Lund har överpriser... Min syster betalade 130kkr för EcoAir 7 + ecoel + borttagning av oljepanna och tank (tanken fick brännas isär på plats för att få ut den). + 8 nya radiatorer.EDIT: Förresten, får man tala illa om specifika företag här? Du får väl redigera annars, Rickard.EDIT 2: Menade inte att Sintab är dåliga, för det är en fin och välgjord installation, men eventuellt (?) överpriser.
Citat från: SkaneErik skrivet 16 februari 2007, 18:44:53Citat från: Håkan H skrivet 16 februari 2007, 15:21:41Jag gav 90 papp för min lösning. Installation + bortforsling av panna och tank. Sintab i Lund som skötte allt./Håkan Jag har en känsla av att Sintab i Lund har överpriser... Min syster betalade 130kkr för EcoAir 7 + ecoel + borttagning av oljepanna och tank (tanken fick brännas isär på plats för att få ut den). + 8 nya radiatorer.EDIT: Förresten, får man tala illa om specifika företag här? Du får väl redigera annars, Rickard.EDIT 2: Menade inte att Sintab är dåliga, för det är en fin och välgjord installation, men eventuellt (?) överpriser.överpris med uttag av tank & 8 st nya radiatorer??? räkna du efter en gång till.......