0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Skulle jag stänga av pumpen vid -15 så skulle den var avstängd mest hela tiden. Har kört den ner till -34, visst det morrar från kompressorn men försäljarn har inte sagt att den ska stängas av. Så jag gasar tills det rasar
Citat från: Petter F skrivet 28 februari 2007, 15:00:48Skulle jag stänga av pumpen vid -15 så skulle den var avstängd mest hela tiden. Har kört den ner till -34, visst det morrar från kompressorn men försäljarn har inte sagt att den ska stängas av. Så jag gasar tills det rasar Hehe då är vi två Thumbsup//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 28 februari 2007, 15:12:09Citat från: Petter F skrivet 28 februari 2007, 15:00:48Skulle jag stänga av pumpen vid -15 så skulle den var avstängd mest hela tiden. Har kört den ner till -34, visst det morrar från kompressorn men försäljarn har inte sagt att den ska stängas av. Så jag gasar tills det rasar Hehe då är vi två Thumbsup//KristerDet tycker jag var ovanligt kloka ord mina herrar! Mvh Raffen.
Få se hur länge det håller, jag vet vad jag tror... Lite som när ungdomar talar om det onödiga med sjukförsäkring, fackförening och andra trygghetssystem - odödlig tror jag varken ungdomar eller värmepumpar är.