0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Den sitter på halva vägghöjden under en trapp och är något indragen. Detta kan förklara varför insuget är 25°. Men vad man då kan förvänta sig är ju att utblåset är varmare, man har ju läst om 50°. Jag höjer nu till 30° får se om det blir någon skillnad. Angående det förra inlägget att den fungerar sämre vid kyla är ju det som att en ficklampa skulle fungera sämre vid mörker. Inte acceptabelt.
Jag har redan läst testet och förstår att det är lättare att värma upp ett hus om utetemperaturen är högre.Elementärt Watson.Det är inte därför jag håller på med denna tråd.Min grundfråga står kvar och jag har ännu inte fått ett svar på den.Är det rimligt att det är 16° varmt i ett hus på 78 kvadrat när det är -6° ute?En enkel fråga eller hur?
Huset är byggt 74 med den standard som var på topp då.Märker att en del av inläggen är av typen "klanka inte på den saken som jag har köpt för då har jag ju valt fel".Jag känner igen det som citroenägare, spelar ingen roll hur mycket fel jag har på den, den är bara bäst!Ska jag tolka dessa inlägg som om jag ska vara nöjd med 16° vid minus 5 grader ute?I så fall kommer jag inte bara att ta min återförsäljare i örat utan även be Panasonic komma hit och hämta den samt ge mig pengarana tillbaka.Vilseledande marknadsföring är bara förnamnet. KU here I come.