0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hej vi kommer att dra igång pump nr 3 och 4 i dag och ev i morgonåtérkommer med info senare om hur dom går...fick min sug i dag den ser fin ut 1395kr.... komplett med manometer ställ å kompressor olja Uppdatering Pump Nr 3uppstartad,den går lika bra som dom första..allt gick utan problemden frostar av helt super min monterings lösning för värme kabeln verkar funka bra alla 3 dränerings hålen för bra med värme...kommer mera .....pump nr 4 startad allt funkade bra ...förutom att jag klantade mig då vi skulle rulla ut 12mm rör tjorven det blev ett rejält veck på röret,jaja hem å offra slangen ur min 1000kr maskin ..så fick vi igång den...pumpen gick bra det blev en väggmontering i på ett trähus,funkade faktiskt bra knappt man hör pumpen innifrån huset ...tror till stor del att det va vibbkuddarnas förtjänst dom va rejält mjuka det ska bli skoj å kolla hur den funkar det va lite trångt där innerdelen sattes men det va i anslutning till ett trapphus så jag tror dom kommer att få bra täckning på maskinen trots allt ska skicka gubben på jula å köpa elmätare få se hur hanns maskin går...Kingen...tack för hjälpen =)