0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: SAIK skrivet 07 december 2006, 14:09:33CiteraÄr du en av de mogna grabbarna/quinnorna som hängde upp Jontes docka i viadukten....?Nej inte en av dem. Tycker du verkligen att de var moget Öhh, det var väldigt mycke ironi i inlägget, förstod du inte det? Jag tycker att det tilltaget var bland det mest korkade som hockeysverige bevittnat. Tror SAIK-supportrar att han ansluter till laget ngn gång i framtiden efter detta?Instämmer även jag i att de förmodligen överraskat ALLA med sin hockey, och då framförallt "Gamgubbarna", Wernblom, Söderberg mm. Undrar om MODO inte ångrar sig liiite iaf då de inte bjöd till ang hans lön?Jag tillhör skaran LHF-fan, och mitt andraval är SAIK. Anser inte att det finns ngt som kallas "ärkerivaler" som det ibland kallas. Derbymatcher däremot som det ibland blir, det är bland det roligaste som finns, men det är en fest, och inte ett slagfält som vissa anhängare vill göra det till. Thumbsup
CiteraÄr du en av de mogna grabbarna/quinnorna som hängde upp Jontes docka i viadukten....?Nej inte en av dem. Tycker du verkligen att de var moget
Är du en av de mogna grabbarna/quinnorna som hängde upp Jontes docka i viadukten....?
Citat från: pricken skrivet 07 december 2006, 15:15:40Citat från: SAIK skrivet 07 december 2006, 14:09:33CiteraÄr du en av de mogna grabbarna/quinnorna som hängde upp Jontes docka i viadukten....?Nej inte en av dem. Tycker du verkligen att de var moget Öhh, det var väldigt mycke ironi i inlägget, förstod du inte det? Jag tycker att det tilltaget var bland det mest korkade som hockeysverige bevittnat. Tror SAIK-supportrar att han ansluter till laget ngn gång i framtiden efter detta?Instämmer även jag i att de förmodligen överraskat ALLA med sin hockey, och då framförallt "Gamgubbarna", Wernblom, Söderberg mm. Undrar om MODO inte ångrar sig liiite iaf då de inte bjöd till ang hans lön?Jag tillhör skaran LHF-fan, och mitt andraval är SAIK. Anser inte att det finns ngt som ThumbsupFör övrigt gillar jag med Luleå hockey och speciellt Micke Renberg snacka om en jordnära och sympatisk kille där ser man inga som helst drygfasoner som man tyvärr kan se hos många andra stjärnor.//Krister
Citat från: SAIK skrivet 07 december 2006, 14:09:33CiteraÄr du en av de mogna grabbarna/quinnorna som hängde upp Jontes docka i viadukten....?Nej inte en av dem. Tycker du verkligen att de var moget Öhh, det var väldigt mycke ironi i inlägget, förstod du inte det? Jag tycker att det tilltaget var bland det mest korkade som hockeysverige bevittnat. Tror SAIK-supportrar att han ansluter till laget ngn gång i framtiden efter detta?Instämmer även jag i att de förmodligen överraskat ALLA med sin hockey, och då framförallt "Gamgubbarna", Wernblom, Söderberg mm. Undrar om MODO inte ångrar sig liiite iaf då de inte bjöd till ang hans lön?Jag tillhör skaran LHF-fan, och mitt andraval är SAIK. Anser inte att det finns ngt som Thumbsup
Nej, MODO och Timrå skall det vara, jag hejar på båda !! ( innerst inne mest MODO, eftersom jag har mycket släkt i Ö-vikstrakten )..