0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det skall alltså bli ett betalforum? NEJ TACK!!! Är det möjligtvis så att annonsörerna tryter? Det lär näppeligen förbättras av att aktiviteten i den öppna delen börjar närma sig noll.Givetvis tror jag inte att den slutna delen kommer att handla om lögner, men det kommer att skapa slutenhet så att alla frågot inte kommer ut i ljuset.Jag tror alla tjänar på att alla kan läsa allt, inte bara tror utan VET att det är så.Gör en omröstning som visas när man loggar in så att ingen missar den. Den skall ha fyra alternativ, ja och nej för fackmän respektive vanligt folk.
Man skall kanske tänka så här "vem skall en installatör tala med om han får problem" Forum är bra för alla!Installatören är också kund, han kan här diskutera direkt med leverantören. Inget som avhandlas där skulle i alla fall läggas ut här!
För det första, det är inget hemligt forum, det blir en del i forumet där kravet för att vara med är:1. Man har ett företag2. Man betalar en avgift
Angående korta notiser i stil med "avvakta köp av det och det" så vill jag ha allt på bordet och inte att någon annan skall filtrera det först. Dessutom, hur skulle t.ex. BOsse och Fazer fått kontakt med varandra om H-16 diskuterats internt? Just att folk som är bra på olika sakerkan läsa allt och komma med synpunkter och nya infallsvinklar till problem är en stor styrka med ett öppet forum.