0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Dogbert skrivet 05 december 2006, 22:55:48Man ska iaf inte montera så att man går på pumpen.Jag brukar inte få bånge av att stryka mig efter väggarna.Hur som hellst så slår jag hellre i en tå än behöver gå med hjälm innomhus.
Man ska iaf inte montera så att man går på pumpen.
Citat från: Jens Pubisson skrivet 05 december 2006, 23:52:14Citat från: Dogbert skrivet 05 december 2006, 22:55:48Man ska iaf inte montera så att man går på pumpen.Jag brukar inte få bånge av att stryka mig efter väggarna.Hur som hellst så slår jag hellre i en tå än behöver gå med hjälm innomhus.Vilken takhöjd har du? Är du extremt lång? Om du ska behöva en hjälm vid högt montage av en vp.....//Krister
ohh fan då är du ca 2 meter då eller jag vet inte vad medeltalet för basket landslaget är.... är det herrarnas eller damernas du menar?//Krister
fan å vilken bjässe du är.... då förstår jag om du inte vill ha en högt placerad vp..... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 06 december 2006, 00:09:06fan å vilken bjässe du är.... då förstår jag om du inte vill ha en högt placerad vp..... //Krister Det finns ju något som heter don efter person. En nocria borde passa dig Jensa ;-)