0 medlemmar och 10 gäster tittar på detta ämne.
Jag har fått hotmail i från Panasonic norden i andra ärenden då dom tillbringar tid här på forumet!
Citat från: Bosse-värmepumpsdo skrivet 05 januari 2007, 18:14:16Jag har fått hotmail i från Panasonic norden i andra ärenden då dom tillbringar tid här på forumet!Plötsligt fick Hotmail en ny innebörd... Microsoft kanske skulle byta namn på tjänsten i Sverige?
va gott att man monterar mest Sanyo......
BosseJag måste fråga har du haft brustna fjädrar i alla dina H16 maskiner ?Jag kan fortfarande inte fatta varför larmet bara verkar komma när maskinen "är på väg" till en avfrostning.Dom flesta H16 som jag har haft har ju gått att starta om i +grader för att sedan larma så fort det blir kallare ute. Bara 2 av ca 15 har varit omöjliga att starta om Flera av dessa har jag själv testkört i +grader med en konnon bra värme effekt Jag har oxå en maskin som värmer firman som förra året blev utbytt för vad jag tror* va att den larmade F91. Monterade den tillsamans med en innedel som Var utbytt för knakande och smällande ljud.Denna utedel har nu varit i drift ca 3 månader och funkar klockrent (har du prövat att bara byta kortet inne på någon maskin)*Jag är tyvär inte riktigt säker på felkoden men jag kommer i håg att den funkade i +gradermvh