0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Billigast är sämst??Har inget än nöjda kunder
... kommer hem från jobbet dagen efter och den är död!! Proppen hade gått sönder, sånt kan ju hända så jag satte i en ny, small direkt igen!!På lördagen provade jag med en ny propp, gött pumpen gick igång. Funkade dock bara ca 1dygn sen hände samma sak igen o nu vill den inte starta mer, kul min nya fina pump som bara varit i drift max 60h är död!!
Köpte mig en Panasonic e9dke, man vill ju satsa på bra grejor. Den inhadlades på K-rauta för 14900kr(bra pris, inkl installation)! Fick den installerad i början av Augusti och provade den ett par timmar då o då för att se att den funkar som den ska tills det blir kallt( jag brukar ha otur med att mina grejer går sönder).Torsdag 5/10 startade jag den för att det började bli lite kyligt(skitnöjd; nu blir det billigt tänkte jag), kommer hem från jobbet dagen efter och den är död!! Proppen hade gått sönder, sånt kan ju hända så jag satte i en ny, small direkt igen!!På lördagen provade jag med en ny propp, gött pumpen gick igång. Funkade dock bara ca 1dygn sen hände samma sak igen o nu vill den inte starta mer, kul min nya fina pump som bara varit i drift max 60h är död!!Vad kan felet vara tro?Fredagen den 6/10 gjorde jag en felanmälan till K-rauta o dom ber mig ringa den som installerat men jag vet inte vem som gjort det, fick inga papper på det! Ringer LMG på tisdagen för att kolla så K-rauta verkligen skickat in min felanmälan, men det hade om inte!! Gjorde en själv på LMGs hemsida tisdag fm på torsd em ringer dom och har sett att jag har ett fel, o är har ingen ringt o bokat nån tid för reparation, självklart är jag nu SKITBESVIKEN!!!! Kör med elementen igen, inte vad jag hade tänkt mig direkt.Hur länge ska man behöva vänta för att få sin pump fixad?? 1v? 2v? 3v? Nån som har erfarenhet av det?
Tack Kjell62!Provade att koppla bort trågvärmen o nu går den igen! Får ta o koppla tillbaka den när dom kommer så ingen märker att man "skruvat" med den själv..Skönt att kunna stänga av sina element igen..