0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Oj då ! Men är inte det där en IKEA-pryl ?
Angående omonterat så kostar detta skydd 2000 inkl moms.Fortfarande för mycket i mina ögon, men produktutveckling kostar.
Visst, om designen var vår så skulle vi kunna kränga ritningar åt alla håll.Men nu är det ju så att det är Ahlsell / KCC som äger ritningarna till denna, och det är både olagligt och oetiskt att snylta på andras jobb.Så vi kommer inte kopiera denna, men man vet inte vad Kineserna kommer med...?Angående omonterat så kostar detta skydd 2000 inkl moms.Fortfarande för mycket i mina ögon, men produktutveckling kostar.HälsTomas
Citat från: vpgr skrivet 19 augusti 2006, 21:38:39Visst, om designen var vår så skulle vi kunna kränga ritningar åt alla håll.Men nu är det ju så att det är Ahlsell / KCC som äger ritningarna till denna, och det är både olagligt och oetiskt att snylta på andras jobb.Så vi kommer inte kopiera denna, men man vet inte vad Kineserna kommer med...?Angående omonterat så kostar detta skydd 2000 inkl moms.Fortfarande för mycket i mina ögon, men produktutveckling kostar.HälsTomasHar de verkligen något patent på denna lösning ?