0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
oki tack för svaret....fick ju iaf en fingervisning om vad he12:an ger vid -15 grader så du har 2st pumpar....har funderat lite själv på det oxå om den pump jag nu har funkar bra. Men hur mkt måste du stödköra med elraddarna på ett ungefär när det är kallt ute? vet att man inte kan jämföra beroende på hus planlösning vart man bor osv men skulle ändå kunna vara en fingervisning. Drömmen vore ju att få full värmetäckning året runt med LL-pumpar och kanske bara köra elraddarna på toaletter och förråd
Jag tror den kommer rocka röven av konkurrenterna Thumbsup I och för sig så har t.ex. Toshiba släppt nya så den har vassare konkurrenter idag än när den lanserades.Längtat efter ett test har man gjort i alla fall. :,v(
Citat från: Panasonic E9 skrivet 18 augusti 2007, 00:32:26Jag tror den kommer rocka röven av konkurrenterna Thumbsup I och för sig så har t.ex. Toshiba släppt nya så den har vassare konkurrenter idag än när den lanserades.Längtat efter ett test har man gjort i alla fall. :,v( Synd bara att den TESTADE modellen har UTGÅTT när testet är klart ? eller ? mvh Kjell
Citat från: kjell62 skrivet 18 augusti 2007, 20:55:35Citat från: Panasonic E9 skrivet 18 augusti 2007, 00:32:26Jag tror den kommer rocka röven av konkurrenterna Thumbsup I och för sig så har t.ex. Toshiba släppt nya så den har vassare konkurrenter idag än när den lanserades.Längtat efter ett test har man gjort i alla fall. :,v( Synd bara att den TESTADE modellen har UTGÅTT när testet är klart ? eller ? mvh KjellDet är väl He, men utan syrefunktion, som jag fattat det