0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej du skall välja http://www.xn--vrmepumpar-q5a.net/wichita_l_v.htmlKomplett paket för 27 250 kronor med 980 i försäkringstillägg blir garantin 5 årBara att docka med ditt befintliga system.Lycka tillAnläggningen drar max 13 500 kWh på ett år
Tack alla tre för input. Wichita låter ju väldigt billigt förstås, men med tveksamhet kring kompressorn då tydligen. Dessutom känns det lite tomt på referenser även om jag litar på att Snålis är nöjd än så länge. Men - Snålis - jag vill ju skrota vår gamla elpanna från 82 .. bygger inte wichita-alternativet på att man dockar till elpanna eller hur styr man annars samt hur fås spetsvärme när wichitan inte ger nån effekt kalla dagar? Hur långt ner, temperaturmässigt, går den förresten? Var tittar man på Airwell annars i Stockholm, Humlan?Stefan
Jag har precis beställt en Airwell från Nordic-Trä Bygg. Det verkar vara det bästa alternativet för mig, och precis som Humlan säger är de trevliga och bra att prata med. Det är visserligen Wichita med men eftersom att det inte var intresserade av att lämna ut referenser så valde jag bort dem./Largo
Det skall bli väldigt spännande att komma igång med denna vp.Hoppas att jag får lika possitiva erfarenheter som du Humlan./Largo
Citat från: Largo skrivet 09 augusti 2006, 22:05:01Det skall bli väldigt spännande att komma igång med denna vp.Hoppas att jag får lika possitiva erfarenheter som du Humlan./LargoVilken storlek har Du valt? Jag har en LVP-7500.mvh humlan.