0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Åtgärdat! Nytt expansionskärl samt 2 nya termostater. Satte även in en timräknare för elpatron så man kan se om/ när patron varit i drift. Hoppas nu på 30 nya felfria år! Haha!