Hej!
Är det någon mer som har en Panasonic LZ35/25 som kan bekräfta att comfort cloud appen inte visar inomhustemperaturen? I min app så är det ett streck, '-' på inomhustemperaturen dvs den nuvarande tempen, alltså inte börvärdet. Utomhustempen finns med och visas men inte just inomhustempen.
Jag har försökt nå ut till Panasonic-supporten men den tekniska kompetens är inte superhög dit jag har nått än och efter många om och men och lite felsökning så har jag nu fått svaret att vissa äldre pumpar inte kan visa värdet (lz35 säljs idag som ny i de flesta affärer och är inte borttagen från Panasonics hemsida så gammal och gammal vet jag inte). Svaret kändes lite taget ur luften med tanke på nivån på supporten hittills och därför undrar jag nu helt sonika om ni andra som har samma pump kan se inomhustempen i appen eller inte? Det kanske är så att värdet inte är med på bussen till wifi delen men det känns lite knas då utomhustempen är där men man ska aldrig säga aldrig. Kan någon med en installation bekräfta eller dementera? Tack