0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hadde jeg visst det jeg vet om Panasonic i dag, så hadde jeg aldri valgt den.Min HZ25ZKE går aldri ned til oppgitt minimumseffekt, den skrur seg av/på 70-120 ganger om dagen fordi den starter med for mye effekt og tror det er for varmt etter noen minutter. Det skulle «aldri» være noen feil med denne, melder man inn problemet i ettertid er det alltid «ah, ja, det vet vi om». Den bruker også 20 minutter på defrost…Etter en defrost er det alltid noen problemer med temperaturen, så den gir enten for lite eller for mye varme, dette gir ujevn temperatur inne. Jeg hadde en Mitsubishi FH35 på akkurat samme sted før og den fungerte helt topp.Det kan være Panasonic fungerer hos noen, men den fungerer overhodet ikke her i huset (selv etter forsøk på å flytte temperatursensoren forskjellige steder, da noen smartinger hos Panasonic har satt denne rett på coilen inne, så den viser feil temperatur hos meg. Alt fra 8 grader etter en defrost til 30 grader på 5 minutter).Så jeg kan så absolutt si at du burde se etter noe annet enn Panasonic, da jeg ikke har noe godt å si om den
Jag hade en sådan i mitt förra hus och hade precis samma problem som du beskriver. Såhär fick jag den att gå ok:Höj hysteresenHög fläktstyrkaStarta på 16 grader för dö startar den på lägre effekt och höj sen temperaturen lite i taget. Funkar dock dåligt då man måste göra det efter varje defrost. Går att lösa med smart hemstyrning 👍🏼 Kass att det ska behövas men det kanske kan hjälpa dig.