0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Uppdatera appen igen så ska du se att du kan lägga till det du vill ha.
Jo jag har alltid haft Premium. Vill gärna ha full funktionalitet. Fint att kunna sitta i soffan eller vara på jobbet och se att allt är som det ska.Hela 42kr/månad tycker jag inte är så farligt. Vi snackar typ en promille av månadslönen och det är således inte där striden står varje månad.Tror vi sa upp TV abonnemanget för kanske tre år sedan. På en eller två månader kostade det lika mycket som Premium för ett år.Det känns ändå bra att ha tagit tag i det tidigt. Januari 2027 får vi effektavgifter här och då är jag väl förberedd vad gäller planering och styrning. Avgifterna är väl oxå skitpengar men om det går att runda dom så blir det pengar över till bland annat Premium.
Nu vet jag inte vad du jobbar med perra83 och det har jag inte att göra med heller. Men för mig som inte jobbar heltid med värmepumpar, eller kan ta det på firman, är det rätt uteslutet att betala 42 kr/månad för ett abonnemang till Nibe. Det finns två anledningar. Den ena är att summan av alla abonnemang man förväntas betala, typ Netflix, Spotify, tidningar osv, blir för mycket. Den andra är att jag inte har lust att bli utskrattad av folk som har valt andra fabrikat på värmepump.