0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du måste i installatörsmenyn (A.4.1) ändra / säkerställa att maskinen står i läge "återvärmning + schema, alternativt endast schema. Normalt står maskinen i "endast återvärmning" där./D
Ställ maskinens logik i meny A.3.1.1.1. till Framledning + schema.Vad gäller det andra så vet jag ej.Bifogar lite sidor från förenklad manual till kontrollpanelen jag gjorde 2017./D
Förlåt, har ej petat i denna styrning sedan 2019. Det skall vara värmekurva isf framledning. Jag tror att du måste aktivera användardefinierat schema på maskinen först och spara denna inställning innan du kan ändra i Onecta. Kommer vara på kontoret på tisdag och skall kolla närmare på detta då. Återkommer.Mvh D
Hej D.Hur har det gått för dig , har du haft tid och möjlighet att se om du hittat på någon lösning på problemet med att få möjlighet till, och att ändra schema på värmesidan i Onecta appen ?Mvh Ulf
Hej Ulf,dessvärre inte då andra saker kom mellan. Dock minns jag att på GEO3 var man tvungen att ha en rumsigvare för att kunna ställa schema. Du kan i menyn ställa panelen som en rumsgivare och se om scheman dyker upp i Onecta. /D