0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej alla kunniga! Har precis idag varit o beställt en He9 för installation i vårat hus. (Tyckte att jag gjort ett bra val efter många timmars läsande och funderande ).Läste sedan nu precis att He9:an har och haft problem med nedisning. .Nu för att stilla min orro, skulle det vara skönt att höra av någon att man gjort ett bra val och att det inte finns några problem kvar på den modellen, för då lutar det nog åt att det blir en IVT istället.HJÄLP!!!!!Tacksam för svar, Grymt forum. Thumbsup Thumbsup
Tack Bosse!!!Det inlägget var skönt att se. Jo jag har beställt en HE9, så nu väntar jag bara på installation, blir efter sommaren. Nu går man på semester med ett stillat värmepump sinne studs Ha en trevlig sommar alla VP beroende människor. Nu måste jag sluta läsa om alla VP annars går man in i väggen .MVHDaniel
Jag har också funderat på en Panasonic, men en he12á funderade först på en he9á men efter jag läst runt lite så fick jag för mig att ju större pump ju större bespating, ligger det något i det?Rickard, är du från piteå? om så, vad anser du är en bra pump till vårt klimat här uppe?