0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fortfarande väldigt hög temperatur (65-66grader).Klickande hörs fortfarande, som när elpatron används (indikerar dock inte detta i displayen)Kompressorn har jag inte märkt av alls sedan jag fick den höga temperaturen. Varken ljud från kompressor eller indikation i displayen.Provade Snabbstart kompressor som finns i meny 9.1.9, men efter Ja och spara så hände ingenting.Känns som att något är tokigt.
Tack för tipset, hade gärna provat, men tyvärr så förstår jag inte riktigt vad du menar. Tog ett foto på kretskortet.
Relä och kontaktor är inte samma sak. Öppna elskåpet cirka 80 cm över golvet, där finns kontaktorer, tre stycken.
Aha, som du märker så har jag inte koll på detta 😀. Kan det vara dessa på bilden? Om den rörliga delen är i mitten så verkar alla i samma läge.
Märker att nedersta kontaktor ”aktiveras” klickar till ibland utan att något händer. Alltså fortfarande 66grader och varken kompressor eller elpatron indikerar i displayen.
Har du testat att göra enheten strömlös under tex 15min?Min hade exakt samma problem, jag stängde av och då släppte kontakttorn, jag beställde hem en ny som reserv men har aldrig behövt använda den...