0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det var ju rätt många fel. Var det nya bilar?Farsan har en Kia Seol och det har varit ofantligt mycket strul med den.Syran har en EV6 som det oxå har varit mycket strul med.Du har inte testat en Tesla? Model 3 är ju en riktigt fin bil nu.All utrustning ingår typ. Jag körde 14000 mil med min förra och det enda jag gjorde på de milen var att byta kupefilter och smörjde glidpinnarna i bromsoken.
Tidigare var det väl ofta så att en Toyota stod i varm garage, kördes 300 mil per år, servade innan besiktningen, kunde dock vara buckla fram, på sidan, under om pensionären råkat köra på en parkerings sugga vid veckohandlingen, annars så då ett bra köp begagnad.
Förbrukning nu.
Missa inte att det finns ett sätt att få EV3 billigare.Köp den med Kia finans, du kan lösa lånet direkt efter köpet men förlorar fri service, men det blir billigare.https://www.forenadebil.com/kia-modeller/kia-ev3/
Tack vare ditt tips sparade jag runt 31000 kr Mike, så jag har annullerat beställningen av min basmodell med long range och istället köpt Long range Plus, det blir samma kostnad om man betalar av skulden direkt.I vart fall om man tänker bort att jag sumpar kanske 17 000 i intäktsränta på sparkontot. Då får man "helskinn" (fejk), trådlös laddning, den härligare och snyggare ratten, elbaklucka och de lackerade yttre plastdetaljerna. Och lite mer som jag inte minns.Det var mest ratten jag ville ha, men jag tror interiören är lite mindre plast också.Tyvärr den sämre mittkonsollen med matbord istället för förvaring mellan stolarna.Jag fick inte heller 17 tums fälgarna på sommardäcken som jag ville, det blev 19 tums istället och 4 mil kortare räckvidd på köpet.Men jag tror det är viktigare att ha den på vinterdäcken...Låter som att jag kan få bilen någon vecka tidigare också.